Pri budovaní garáže, alebo výmene brány často koketujeme s množstvom moderných riešení. Klasické krídlové garážové brány sú však finančne výhodnou alternatívou, vedia byť moderné, flexibilné a s dlhou životnosťou.
Žiadne problémy s osadením
Výhodou klasických brán je podľa Ladislava Szajkó, že sa dajú obmedziť prakticky bez obmedzení do akéhokoľvek otvoru na garáž. Navyše priestor priechodu nezužujú. „Zárubňa garážových dverí je vyrobená z dutých pozinkovaných profilov spájané zvarovaním. Kovový rám je obalený hliníkovým profilom, vysvetľuje Ladislav Szajkó. Plus oceľové závesy, kovový zámok s patentovanou vložkou, gumové tesnenie po celom obvode a zosilnenie krídla určujú vysokú kvalitu konštrukcie takýchto brán.
Do dvoch týždňov s novou bránou aj úsporou
Klasické krídlové garážové brány je možné od zadania mať do dvoch týždňov kompletne nainštalované. Ich vyhotovenie v množstve farebných dizajnov aj dekorov, rovnako s polyuretánovým zateplením aj ochranou proti korózii. Ladislav Szajkó pritom hovorí, že medzi sekcionálnou a klasickou bránou môže byť úspora aj 500 eur.
Viac variability
Maximálne rozmery vyhotovenia garážovej brány sú na šírku 4500 mm a na výšku 3500 mm. Brána sa otváraná ručne navonok. Prvé krídlo pravé, ľavé krídlo blokované závorou od vnútra. V prípade verzie z dodatočnými dvermi, oba dva krídla blokované od vnútra závorou hore dole. Výhodou je aj možnosť spraviť rozdielne veľkosti brány. Otváracie garážové dvere sa dodávajú v niekoľkých verziách. Jednokrídlové alebo dvojkrídlové aj v symetrickom alebo asymetrickom rozdelení. Existuje možnosť namontovania dodatočných servisných dverí v krídle brány, čo má význam v prípade brán s veľkými rozmermi. Zaujímavou možnosťou je aj brána s rozdeleným v pomere 1:3. Menšie dvere ako bežný vchod a veľká, keď je potrené vyjsť z garáže aj automobilom.